Höstlov.

Sorry att jag inte har skrivit på länge men jag har ej pallat.
Idag vaknade jag kl:8 !!! Tidigt eller hur? Kl: 9 vaknade mamma och jag tränade på ett prov. Provet var till en skötarkurs. Det e en kurs som man tar om man vill sköta en häst. Jag hoppas det gick bra. Hon skriver ut tpå deras hemsida om jag har klarat det eller inte. Så jag är trött nu. När jag kom hem kollade jag på tv vet ej vad jag tittade på. Sen åkte vi till stranden med Honey (min hund), mamma och Isabelle för Anne-sofie, Christian och pappa e i paris och e i universal studios och disneyland. De kommer hem idag kl:12 typ så då sover jag som en sten om Honey inte  väcker mig. Iallafall sen åkte vi till stranden och gick och sprang Honey träffade andra hundar som också var där. Det var en konstig man som hade 2 hundar som badar året runt och om dem rullade sig i sand och dem var hemma tvättade han hundarna i varmt vatten ca 1000 liter vatten till varje hund. Ofta man räknar hur mycket vatten man tar. Dåar gick vi då och kollade på vattnet lekte med Isabelle mm.
Efter det körde mamma till stardoll och köpte tidning och en film som jag ej kommer ihåg vad heter. Iallafall den var skit rolig. Nu gör jag inget särskilt. Det stämmer inte jag lyssnar på Willow Smith whip my hair. Den e jätte bra. Hon e bara 9 år!!!!!!!!!!! jaha ses alla tittare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0