Måndag

Hej alla tittare. Idag har jag varit i skolan som vanligt. Vi hade matte och gympa kommer ej ihåg mer har hjärnsläpp just nu. Vi hade rast såklart. Då spelade jag king-out med Sebastian. Alexandra och Jesper. Efter det hade vi matte till lunch. På lunchrasten spelade jag och Alexandra fotboll. Det var jätte kul =) Nu sitter jag hemma och är inne på facebook och lyssnar på musik soulja boy crank that. Den är jätte jätte jätte bra. På gympan komd et 2 män från en squashhall som heter Ola och David ( han kommer från Holland). Nu undrar ni säkert hur vi kunde spela squash. Ju dem hade tagit en uppblåsbar squasbanna. Det var inte så jätte kul. Aja man får ju göra det som man ska göra på gympan. Det gjorde vi hela lektionen. Sen slutade vi och jag var på fritids till 4 idag för det ville jag. Mathilda, Joel, Filip, Elliot, Saga, jag, Algot, Hugo och 2 till som jag inte kommer på just nu var i gympa salen och spelade Harry Potter man har 2 plintar och koner som man ställer upp på plintarna (3 koner). Sen e man i lag och ska försöka skjuta ner konerna med mjuka bollar. Och det finns en Harry Potter och 1 elr 2 ugglor. Man är i 2 lag. Det spelade vi 5 gånger och det ena laget vann 1 gång och mitt kag vann alla andra 4 gånger. Efter det var jag uppe på fritids litte och sen gick jag hem. Och nu är jag jätte glad för pappa sa att vi fick hyra en häst asså jag och Anne-Sofie i 4 elr 7 dagar. I januari det ska bli så kul =) Då hyr man på ridskolan jag går på och då ska Mathilda en i Anne-Sofies klass som jag är kompis med också hyra häst en som heter Rosa då ska vi rida utt på galoppbanan och sånt tillsammans det ska bli så kul =) Jag ska hyra en som heter Manne som ni säkert är min favvo häst. Anne-Sofie ska hyra en som heter Bon Air och Lina (En i Anne-Sofies klass) hyra en som heter Lady. Då ska vi rida tillsammans mm. Läääääääääääääääängtar!!!!!!!!! Nu har jag skrivit nycket så dags att sluta hej då ses i morgon eller ses och ses men jag skriver i morrn. Manne <33333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0