Danmark i helgen

Hej alla sorry att jag inte har skrivit... Mend et e därför jag har varit i Danmark i helgen så jag har inte haft internet. I Danmark var jag hos mormor med min familj. Vi åkte bil ditt och det tog typ 3 timmar. Så vi kom ditt kl:6. När vi kom hade mormor gjort en jätte god dansk soppa som man bara kan få i Danmark. Ja vi gjorde inte så mycket den kvällen. Nästa dag vaknade vi och jag, mamma och Anne-Sofie ( Syrran) körde till Rosengårdcentret där var vi och shoppade jätte mycket kläder, skor till mamma och litte annat där var vi i nåra timmar sen åkte vi till stan förd et var skor som mamma ville ha som var uttsålda. Där köpte vi glass och bara gick och kollade. Sen körde vi hem mammas brors barn kom med fru och barn.. Dem heter Jesper (mammas brors barn), Jane och Hjalte. DE kom och åt middag hos oss. Och när dem hade gått såg jag, mamma, mormor och Anne-Sofie en film som heter Schnitlers liste (stavning). Det handlar om att Hittler vill att alla Jödar ska utt ur deras hus och då e det en man som själv en en av dem som försöker hjälpa dem. Den e läskig.
Ha det gött kramar malou <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0