Helg!

Tja alla..
Äntligen helg!!!!!
I dag jobbade vi med matte, gjorde eneglska gloser. Det e att vi får ett papper och då står orden på svenska då ska vi översätta till engelska vi har oxå ord.
Har just kommit hem från Alexandra min bästis! Tyvärr har jag inget foto av oss på datan =(
Där var jag från 2-typ halv 10. Mamma och pappa skulle göra nåt så mina syskon fick oxå vara där.. I en timme. Det var kul men jag tycker mest om att vara själv med henne för då kan vi prata om typ hemmlisar och sånt det gör jag med allt och man kan skratta för ingen ting som sin bäzza förstår. Vi kom hem till henne typ kvart över 2. När vi kom hem till henne fixade vi med våra iphones. Hon bytte om för hon skulle till tennis. Alex som hon kallas ramade mig hem till mig för att jag skulle ta pengar sen åkte vi till fairplay.
När vi var där kom en från våran klass som heter Tove och Tuva. Efter typ 5 min kom Ellen från paralelklass (stavning) och en från min klass som heter Alice. Vi gick ner för att kolla och då gick vi upp för Alice var törstig efter 15 min. Men Alice orkade inte att gå till toan och dricka så vi gick till kiosken eller vad man kallar det och snodde mjölk. Det var jätte äckligt det låg i sånna små pappers sak. När det iogen hade gått tyå 10 min var hon törstig igen så vi gick och då var det en tränare som sa att vi skulle stanna där uppe för att vi störde dem som spelade så han var jätte arg =( Efter det typ sluttade hon och vi cyklade hem till henne. När vi hader kommit hem gick vi upp på hennes rum och spelade sims sen kom mina syskon och det var ganska kul. När mamma hade kommit för att hämta dem gick vi ner och sa hejdå sen gick vi upp och kollade på iphonerna igen, datan och sims. Det var kul. Ja det var typ allt sen åt vi pizza.
Det var typ allt hejdå kram malou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0