Ridning

Hej alla tittare.
Idag var jag i skolan som alla andra dagar...
Idag i skolan gjorde vi valet i en timme boring....
Musik läraren var sjuk jippi--- Hon e jätte dålig vi sjunger bara Afrikanska låtar vet ej vrf hon kanske gillar det...
Ja i dag slutade vi halv 3 men 10 min före jipi för mig. För jag skulle cykla idag till ridskolan själv.
Det har jag aldrig gjort förutt för mamma eller pappa har kört mig. Och då fick jag min favvo häst som heter Manne och det gick jätte bra. Nästa gång ska vi ha markarbete tror jag det e var det e bommar som ligger på marken och då travar man eller skrittar eller galopperar nu tar jag ej det i rätt ordning. Sen har vi en cafeteria där var jag köpte varm macka, isglass och goooooooodis...
Ha det gött kramar/ malou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0