Skola

Hejsan alla tittare....
Tyvärr kan jag ej lägga utt bilder på mig för jag har tappad bort den där grejen var man laddar över sorry alla =/
Aja. Idag var det skola som alla andra dagar men den här var jätte tråkig. Vi såg film om valet (jätte tråkigt), jobbade med valet vi jobbar i grupper och då ska man hitta på ett namn till partiet själv och göra en egen affisch stavning...  Idag efter skolan va jag med Alice en från min klass... Vi cyklade hem till henne sen var vi hemma hos Alice och ått glass... Vi hoppade studsmatta och tog äppelkakka med vaniljsås sen litte annat. Det var jätte mysigt. Nu sitter jag med min kanin Anna. Hon e brun och svart. Ha det gött Marie-Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0