Tisdag

Tja alla Shan banan här kom och köp blåbär :P
I dag hade vi matte. Vi jobbade med km, m och mil. Vi har varit i data salen och skrivit om en byggnad eller nåt sånt på engelska jag och en av mina bästisar valde Malmöridklubb.På rasten spelade vi king out.. Det var kul ;) När vi kom inn skulle vi redovisa vad vi hade skrivit och det blev jätte lyckad =) Sen hade vi medeltiden. Det var ganska kul. Det hade vi till lunch i dag blev det fiskgratäng med potatismos och jag fick jätte stora pulverbitar dö äkligt! PÅ rasten gjorde vi samma sak king out. När vi skulle in blev Alice som jag jobbade med och Sebastian en konstig kille från min klass jätte ovänner och började bråka. Sebastian kallade Alice jätte fula saker och ja alice bögstedt.. Då blev hon arg och ledsen och sprang upp efter honom. Han sprang in i klassrummet och Alice sprang ner och utt på skolgården igen hon var dö ledsen och det fattar jag. Tobias lärare hittade henne efter 10 min och hennes mamma ringde men Linnea svarade för Alice hade inte med den. Efter det hade vi mer medeltid och sen musik det var kul idag för vi fick lyssna på musik från youtube som vi själv fick välja hon valde en som fick välja. Mamma kom hem idag från jonbbet =) Efter det var jag hemma litte och läste sen åkte jag till stallet för att rida och fick en häst som heter Emilio. Han e sådär. Han e slö. Vi hade hoppning idag och jag galopperade hinder med honom. Nu sitter jag hemma och har nyss duscha´d. Nu sitter jag och skriver här och lyssnar på Dynamite med Taio Cruz. Hejdå malou..

Emilio.. Men han e absolut inte lika dan nu! Han e mkt finare nu tkr ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0