20:55

Tjo alla...
Idag har ja varit hos pappa elr sov där för mamma skulle flyga så ja... Idag har jag varit på stranden och ätit glass men inte badad det e för kallt än tkr ja men ni kanske har badat?? ;-/ Efter det åkte vi hem till mamma och var där. Anne-Sofie skulle över till Lina och sova så hon e där nu... Jag har också bötat vid kaninerna idag... och köpt en tidning till mamma och lite godis. När jag ahde kommit upp hade Isabelle och Christian gått ner och lekt i parken så jag och mamma stannade uppe efter inte så lång tid ringde det på dörren och jag öppnade och dör ute stid Isabelle och grät utan Christian :O Vi frågade var Christian var och hon sa att han satt fast i en baby gunga XD Så jag gick ner till honom och när jag komm fram satt han i baby gungan och grät för han inte kunde komma upp... Men jag och mamma fick honom upp som tur.. (Isabelle hade själv öppnat dörren med en nyckel så man kan komma in i lägenheten men nt nyckel nyckel men en blå sak vet ej vad det heter och själv åkt hiss upp till 11 våningen! Hon e ba 3 år).. Till¨middag fick vi hot wings me majs och potatis =) MUUUUMS!!! ;) Nu sitter jag här och lyssnar på musik och kollar andra bloggar ;) Skriver mer i morgon ha det gött// malou <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0