Börjar igen =)

Hej alla läsare (om det e nåra som läser min blogg)....
Nu ska ja börja på min blogg igen sen ja har varit borta i nåra veckoreller ärligt måååånader... Ja jag började sakna att blogga så jag bestämmde mig för nu ska det börjas bloggas igen =) Förra veckan va jag i Washington D.C. Virginia, South Carolina och sånt.. det var väldigt spännande och roligt. Vi körde förbi träsk och hus som stod kvars en det var slavar ren historia ;) Ja iallafal det var jätte spännande... Igår va jag me Tove till kl: halv 4 sen skulle ja hem för jag skulle till ridningen =) Och som tur fick jag Bon Air betyder Ren luft typ XD men han kallas för bonne.. Han va jätte go vi galopperade över stockar för vi hade markarbete och slalom och red ut först i skritt och trav det var jätte mysigt =) ganska varmt och blåsigt det väder vill man ju ha eller? Och idag har jag inte gjort så mycket än ju jag och min syrra har barnvaktat eller vad man säger Isabelle för mamma skulle fixa naglarna... Så ja har nt gjort så mkt men jag skriver mer ikväll eller i morgon sionara eller hej då vet ej hur det stavas XD

PS: Här kommer en bilder på bonne




S¨nu har ni fått se nåra bilder av bonne =) Han e 7kt gullig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0