Happy Easter ! ;)

Hej alla och Happy Easter/ glad påsk ;)
Idag har jag, pappa, Isabelle, Anne-Sofie och Christian varit i skånes djurpark.. Vi kollade på grisarna, oxarna, björnarna (den var 7kt gullig badade när jag skulle kolla på den så jag filma ska ladda upp videon och bilderna =) Vi såg också örnar m.m.... Det var jätte roligt och vi fick en glass med 2 kulor jag valde marcipan och choklad 2 X Glassen e med smak av marcipan och choklad jätte go glass =) Efter det körde vi hemoch jag och Isabelle gick en promenad med Honey =) Sen ville Isabelle till en lekplats så vi gick ditt och var där en stund. Vi plockade blommor som vi satte i vatten när vi kom hem. Sen har jag inte gjort så mycket annat... Har varit lite inne på datan och kollad och ser på Indiana Jones nu men pallar inte så jag tänkte jag har ju inte skrivit nåt idag på min blogg då kan jag göra det... Så ja det gjorde jag då så nu sitter jag här och skriver på min bloggilogg haha XD Blogg blogg bloggilogg blogg ;) Haha lite konstigt jag vet men ändå X3 Ja snart tror jag jag ska gå och läsa Anne Franks dagbok i min mysiga, sköna säng... Men jag kommer inte ihåg hur man laddar upp videor men det kommer jag nog lista ut ;))
Här kommer bilderna titta och njut XD
tvättbjörn som vi såg.. Sorry pallar nt rotera så ni får kolla så ;)
den söta björnen <3
björnen igen =) ;) <3
en älg hona XD
en oxe X3
en gris -_- nöff nöff ;3
en stork som har fått ungar men man såg inte dem.. Ju jag såg något vitt och grått ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0