Smygehuk

Tjo alla...
Idag vaknade jag som alla andra dagar men jätte trött som jag alltid är sen jag kom hem från resan till Washington D.C.. Det e så när jag har vaknat vill jag bara somna om igen XD Det e konstigt jag vet men  ändå.. Idag vaknade jag.. Sa godmorgon till alla som var vakna kollade på tv åt och sen gick jag, pappa, Anne-Sofie, Isabelle och Christian till den lekplatsen som vi var på igår jag och Isabelle och var där en stund.. Efter det åt vi lunch och efter det åkte vi till Smygehuk (Sveriges sydligaste udde).. Där blåste det jätte mkt vid havet och det var kallt... Vi köpte glass och jag köpte bägare med 2 kullor 1 tipp topp och 1 viol ;) tipp toppen var jätte go det var choklad och karamell glass med små choklad bitar som man fick iblan och violen var också god ;) Efter det köpte vi 3 packet gräddbullar pappa trodde man köpte 3 grädbullar och nt 3 packet... Efter det åkte vi hem och jag kollade på mean girls 2 den var jätte bra men 1:an var liiite bättre.. Efter det ville Isabelle till lekplatsen igen så vi gick ditt och nu e jag hemma och i övermorgon e det skola ;'((( Men det kommer va roligt och se alla igen nu när jag har varit borta i 2 veckor hehe XD Jaja ses i morrn bye ;) // Malou ;** <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0