Tjo

Hej alla gurkan här XD Haha nee men ja...
Idag har jag varit vid mamma och hämtad kläder men jag glömde att ta med mig tights sånna tunna så nu blir det sånna svarta, tjocka buhuuu T_T Aja men det går det e ju nt hela världen!! Efter det skjutsade pappa mig till stallet.. Jag gick genom stallgången var Siri och Charlie stog emd Mette och Cowondo.. ner till spiltan var Manne va ställde mina saker på golvet gick in till honom och kramade om honom, vände honom satt fast honom ja haha nee men jag borstade honom väldigt noga sen tog jag gimman av honom så den var på ahns hals.. medan jag borstade han huve ... Efter det satte jag fast honom igen kratsa hovarna, kammade mannen, pannluggen och svansen sen fick han lite slickesten efter det myste vi lite sen hade jag skött honom i 1 timme och 10 minuter så jag, Mette och Siri hja¨lpte med att fodra jag fick fodra Manne =) Efter det skjutsade pappa hem mig igen jag duschade vi åt kött med ris... Efter det fick vi efterrätt som bestog av glass alltså knäck glass... Nu lyssnar jag på Nicki Minaj Right thru me den e jätte bra =) Jag laddar upp bilder på Manne i morrn för nu hinner jag inte blogga mer.. Ses i morrn// Malou ;) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0