<3

Hittade ett cover som nån har gjort till Pray väldigt bra faktiskt men sorglig iaf här kommer länk: http://www.youtube.com/watch?v=H2rFwCCwB48
Och dem som säger att Justin Bieber e falsk han e nt det han har talang. Ja tkr om honom, och dem som nt gör det ska låta oss gilla honom alla gillar olika visa gillar Justinbieber visa gillar Selena Gomez visa gillar Rebecca Black ja det e olika alla kan nt tycka om samma det funkar inte så snälla ni som hatar Justin Bieber skriv inte så det är som att vi skulle skriva nåt taskigt om ni t.ex gillar Selena Gomez jätte mycket och jag hatar henne ( som jag inte gör men dte är et exempel) skulle jag skriva taksiga saker till hennes videos och sånt ärligt jag vet inte varför ni gör sånt det är omoget men det är bara min mening....
You think Justin Bieber is

GAY?: He has a girlfriend

BAD SINGER?: Usher and Timberlake fought over him

UGLY?: Millions of girls think he’s the hottest guy in the world

UNSUCCESFUL?: 17 years old, 29 songs, 3 albums, 9 music vids, 1 movie, 1 book, 20 awards, 2 tours, 86 shows, 40 million shows, and sold out Madison Square Garden in 22 minutes.

WEAK?: He broke his foot on stage and carried on singing

HEARTLES: He gave 100.000 dollar to Japan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0