Gråter typ ;'(((

Hej alla sötisar <333
Idag vaknade ja kl: 10... Gick ner och åt frukost med de andra efterd et gick ja upp och fixade mig me kläder och sånt. Idag har det nt varit bra väder ;'((( Var e sommaren? Har typ nt varit nån sommar detta året :( Så ja gjorde nt så mkt. Va inne på datan, gick me Honey, lekte me isabelle och sånt. Christian lekte me en kompis idag som heter Viggo. Va typ inne på datan hela dagen idag men jag bakade kola/siraps kakor jätet goa recept kommer, gick me Honey och pratade med alex för vi ska till skara sommarland i morgon och då skulle ja veta när hon kom och hämta de mig.. Gissa när?? Hon kommer kl: 8 på morgonen :OO asså vet nt hur ja ska palla vakna så tidigt men det tar typ 4 timmar ditt men ja kommer säkert somna somna i bilen XD Ja efter dte packade ja bikini och underdel, handduk & nåra andra saker... Efter det skulle han typ gå hem. När han hade gått hem lekte ja me Isabelle till vi skulle äta. Idag blev dte nåt som heter frikadeller vet inte om ni har smakat det men det är jätte gott typ som köttbullar men ja om ni e i danmark och ni kan få dte testa det det e 7kt gott. Vi fick då frikadeller med brunsås mammas goa och potatis. Brukar alltid göra potatis mos med sås XD Efter det duschade jag och ja va inne på datan och kollade runt på you tube och då hittade ja en jätte bra men ändå sorglig sång som ja gråter av... Men om ni ska veta va den handlar om och vrf ja började gråta ska ni kolla hela videon menar det hela !! Ja det va allt ja ska göra ida kommer mkt mer i morrn. Ha det bra & Grattis till min bästis Caroline som fyller 12 år idag GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!! // Malou <33 ;*

Chris Medina- what are words
http://www.youtube.com/watch?v=nQY4dIxY1H4

Och när han e me i talang i Amerika.
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=K1qtf-qJpnM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0