Ny blogg me carro!!

Hej små sötisar =)
Idag har ja varit me carro. När ja kom hem till carro va vi inne på datan och gjorde en blogg tsm som heter http://UnameiiT.blogg.se/ kom ihåg om ni vill kolla på den kan ni trycka på länken då som e där vid bloggen. Efterd et körde hennes mamma oss till Ribban var vi spelade mini golf =)) Jätte roligt att spela mini golf me carro haha xd När vi spelade va det ca: 26 grader. Så det va varmt men skönt man ska ju nt skylla på vädret när det e fint haha XD Vill hellre ha sol än vinter för det e så kallt på vintern brr.. Men nu ska vi inte prata om det.. När vi hade spelat klart köpte ja calippo cola och carro ( http://blackbutterfly.blogg.se/ ) en sprite hon ville nt ha nån glass. Men ja säger aldrig aldrig nej till en glass ärligt aldrig x'd När vi hade köpt det och stått i en lååång kö i solen ringde carro till hennes mamma och sa att hon skulle komma och hämta oss. Vi stog rakt i solen och blev säkert solbrända. Så vi gick mellan 2 parkerade bilar och stog där i skuggan och pratade tills carro's mamma kom. Vi körde hem till henne och gick upp och kollade på disney channel. Efter vi hade kollat på det en stund gick vi in på hennes data som laggade så carro stängde av datan och starta om det igen. Vi gjorde en mall till bloggen och en bild som carro ska fixa lite sen..... Efter det skulle vi äta. Det blev spagetthi och köttbullar mums =) När vi hade ätit gick vi ut och hoppade stutsmatta och nu sitter jag vid hennes data och skriver detta inlägget och hon fotar me min iphone 4 haha XD medans vi kollar på Zack och Cody det ljuva havslivet som ääääger =) Själv har jag inte Disney Channel mer pga att mamma har flyttat till en lägenhet som inte har disney channel och samma me pappa så jag får nöja mig att inte kolla på det buhuu men då kollar jag mest på 6:an och 4:an men ibland dem andra som finns om det är några roliga programmer eller serier som går på dem men ja det e inte så ofta jag kollar på tv ändå... Sitter emst vid datan haha XD Men mest e ja me kompisar, leker me Isabelle, läser elr e ute så--- Ja nu ska ja gå skriver mer när ja kommer hem ha det så bra så länge ;3 // Malou <333
PS: Hoppas ni kollar våran nya blogg om ni nt pallar kolla igenom hela inlägget igen för att hitta länken så skriver ja den här också O:) http://UnameiiT.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0