Ny skola i morrn ;/

Hej alla söta läsare. Har inte skrivit så mycket på ett tag för jag har gjort så mycket annat som t.ex varit i Danmark, skara sommarland och ja massa andra saker skrev bara 2 för jag orkar inte skriva mer. Idag vaknade jag typ 9 och pappa skulle köra Christian till Oxie han skulle ha match men vi skulle se dem 2 sista 1 och 2 var matcherna. Så när pappa och Christian och Isabelle hade åkt iväg gjorde jag mig i ordning med kläder och ja vad man brukar göra haha xd Efter det kom pappa hem och han och Isabelle gick och handlade medans jag och A-S gick promenad med Honey. Efter det hjälpte jag pappa med att packa ut och när vi hade gjort det åkte vi till Oxie med Isabelle och A-S. Vi kom fram när dem skulle börja spela så vi såg på det och den matchen blev det lika 1-1 han skulle spela 3 matcher så han hade spelat 2 och efter det var det pause i 30 min så jag och A-S gick och köpte en isglass och zingo. Isabelle lekte med tränarens barn Noel som är urgullig han har en till son på 10-11 år som går i A-S klass han heter Leo. Så efter vi hade köpt det gick vi tillbaks och var där och pratade med Christian och ja lite sånt. När det hade gått 30 min började en annan match som han skulle möta ett annat lag dem förlorade igen tror jag :/  Dem var verkligen duktiga tycker jag. Han skulle spela en till match är trög och innan den började skulle jag och A-S köpa en kex choklad så Noel och Isabelle följde med och isabelle fick en juice och det gjorde noel med och vi köpte då en kex ghoklad. När vi hade gjort det gick vi tillbaka och såg på matchen han skulle möta ett danskt lag och dem förlorade med 0-12 typ dem var duuuuukitiga =)) XD Efter det pratade Caspar (han som har laget) och Jonas ( en ny tränare) om ja hur det gick och sånt. När dem hade gjort det jagade jag Noel och Isabelle tills dem hade pratat klart och när dem hade gjort det skulle vi hem men det ville inte Isabelle och hon är bestämt och hon ville absolut inte med hem så jag var tvungen att bära henne men hon nöp mig och sånt så jag släppte henne några gånger och då försökte hon springa tillbaka men jag tog tag i henne och bärde henne och så fortsatte det men när vi nästan var framme var hon glad och skrattade och sånt... Så det gick jo ok ändå.. Och nu är jag hemma och chillar och lyssnar på en låt som jag lyssnade på i radion i bilen när vi skulle hämta skol väska och kläder till i morgon till skolan. Jätte nervös för jag ska börja i en ny skola och min bästis skulle gå på en annan skola istället så ja men det kommer gå bra ska vara där kl: 9 men A-S och Christian ska börja halv: 9 och pappa lämnar Isabelle också då så jag är med dem där i en kvart och efter det går pappa och jag till den skolan jag ska börja på ligger en fotbolls plan i mellan bara så det är inte så långt. Och då ska alla samlas på skolgården och efter det slutar vi halv: 12 så det är ingen lång dag i morgon men ändå -.- QUESTION: Hur tycker ni att det känns att börja skolan igen? Nu ska jag lägga upp några bildet jag tog när vi var i Oxie tog inte så många men dte kommer några titta och njut ( outfit kommer också).

<-- Isabelle och Noel sry men orkar nt rotera




Outfit:


tröja: Marwin
byxor: h&m

Ha det så bra// malou <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0