Världens sämsta dag ever :'(((

Hej alla söta läsare...
Idag skulle började ja skolan kl: 10 över 8 och ja och a-s skulle ta bussen men den gick till sibbarp och då trodde vi att den gick igen om 23 min det stog det men dte va nt den bussen vi skulle ta ändå :/ och då va klockan typ 5 i 8 och ja hade bråttom. Så ja skulel cykla men A-S ville me men hon kunde nt koden till låset så ja åkte själv och då var klockan lite över 8 så ja hade bråttom. Ja kom till skolan precis 10 över 8 så ja skyndade mig att låsa och sen sprang ja in vi skulle ha SO första lektionen och vi har en som heter Nicolaus men han skulle göra nåt annat så vi skulle ha hans kollega men som tur var hon försenad och kom typ 3 min efter ja kom =))) Va jätte nervös :( Efter vi hade haft det skulle halva klassen ha hemkunskap och den andra NO grupperna heter grupp 1 och grupp 2 ja va i grupp 2 så ja skulle ha NO. Har NO jämna veckor och hemkunskap udda. Där gjorde vi experiment första var att vi fick sån typ brännare tror jag det heter och då skulel vi se var lågan var varmsat jobbade 2 och 2. Efter jag och han som jag jobbar med Emin var klara skulle vi koka vatten och se hur många grader vattnet var när dte kokade och efter 5 minom dte var samma temperatur.. Vet att när vattnet kokar är det 100 grader och då trodde jag när det hade gått 5 min att det va 500 grader men dte var det inte dte var fortfarande 100 grader kan inte bli mer när det kokar. Så det hade vi i 1 timme de som hade hemkunskap hade längre mycket längre lektion, vi sluttade 10.00 och hade hålltimme (stavning) medansde som hade hemkunskap slutade 10.50 x3 Då hade vi rast och efter det hade vi idrott men vi pratade bara hela lektionen som var i 1 timme men vi slutade tidigare och fick 20 min rast :DD Så vi hade lunch efter de 20 min och Don (idrottsläraren) skulle äta me oss men han kom försent och vi hade stått ute och väntad i 10 min typ så det var en annan lärare som släppde in oss. När vi hade ätit hade vi en luten rast på den rasten kollade jag, sebbe och alex hin har börjat i vår klass hon tyckte svea var tråkigt :D Så vi och nåra andra och killarna kollade när killarna spelade pingis hela rasten. Så ja och alex gick in när det var ca: 5 min kvar elr 7 sebbe hade redan gått in och när vi kom pratade han med en som heter Casper och en annan som heter Dennis. Dennis säger han är 3 kvarts dansk och Casper e halv dansk tror jag ja e 100 % dansk... Då sa Dennis potatis på danska och ja, Casper, sebbe och alex skrattade jätte mycket sen frågade jag om han kunde nåt annat då sa han det med bropass då kunde vi inte sluta skratta xd Vi slutade när Cecilia vår engelsk lärare komd et var vår sista lektion slutade 13.25 idag =))) Så vi hade engelska och läste och ja sånt som man brukar sen slutade vi. Ja och alex cyklade till A-S hon hade gympa på gräss planen och dem skulle jogga så vi cyklade efter dem när dem hade joggat ganska långt när dem hade joggat cyklade vi till en park som ligger nära där var Hugo, abbe och agge (algot) som spelade fotboll men agge kom senare han va hemma och hämta sin hund Alfson som e jätte gullig och som e blandning av mångra raser typ 4-7 stycken olika XD Vi spelade one touch och när agge spelade fick ja hålla Alfons han va jätet gullig =)) Så vi va där ett tag sen hade ja tagit av min adidas kofta (blå) och den glömde ja då så vi cyklade och kollade på A-S och pratade med Pelle (gympaläraren som vi oxå hade) då märkte ja att ja hade glömt min adidas så vi skulle cykla och hämta den men så dum som ja e skulle ja "testa" och köra utan händer och då skulle ja svänag men då välte den och ja föll så ja fick styret mellan revbena och det va asfalt ja landade på så ja har skrapsår. Det gjorde jätte ont och det kom 3 vuxna och frågade om ja mådde bra och om de skulle ringa till nån men ja sa nej så där satt ja medans alex hämtade min adidas det ville hon kunde inte resa mig utan det gjorde ont. Men ja va ju tvungen skulle hämta A-S när hon hade bytt om så när vi hade gått en bit kräktes ja -.- men kräktes nt mer.... så ja gick till A-S eller utanför gympasalen och väntade på A-S med alex. När hon kom frågade hon va som hade hänt hon ringde till pappa och träslöjds läraren Henrik sa att ja skulle gå till Lisa (skolsköterska) men hon va nt där så ja va tvungen att gå till busshållplatsen A-S tog min och hennes väska med mina typ 8 tunga böcker i och min cykel. när vi kom till busshållplatsen satt det en urgullig kille på bänken tyckte ja. Det kom en buss men vi hann inte me den körde just när vi kom.. Han satt på bänken så ja satte mig ner på marken och då skulle A-S göra nåt me min väska så alex tog upp mina glasögon och såg nåt slemmigt då hittade A-S min banan som ja hade från igår XD som av helt mosad hon tog upp den och visade mig den och han killen som ja nt vet va heter började skratta x) A-S kastade bananen i en sopptunna och då kom bussen. Killen skulle också på den och ja hade jätte ont kunde nästan inte resa mig och när ja hade rest mig skulle alex hem hon bor i närheten sa hejdå till alex och sen hjälpte ja A-S me väskorna och cyklen hon vägrade att ja skulle ta nåt så vi gick in och det man brukar göra i en buss visa sitt jojo kort... Gick in och satte mig på en ledig plats me min cykel och A-S stog upp fanns ingen ledig plats till henne men den nästa stationen skulle hon som satt bredvid mig gå av och då satte sig A-S där. När vi va framme tog ja cykeln och gick ut och märkte att han kille kollade på mig så ja kollade fort bak innan bussen åkte och såg att han vände bort blicken han skulle typ till sibbarp :( Så vi gick in och klart hade ja glömt nycklar till pappas lägenhet så vi va ute och då ringde pappa till A-S och ville veta hur ja mådde hon sa att ja nt mådde bra då sa han att vi skulel gå till en vård central men dte ligger en 5 min från oss så vi gick ditt meb då sa hon som skulle titta på mig typ att ja nt va registrerad där och hon nt kunde undersöka mig och bla bla bla dum tant :((( Så ja sa det till A-S och vi gick hem.. När vi hade varit där i 10 min ringde alex fråga hur ja mådde och sånt. Efter 5 min ringde hon igen och sa att hon hade berättat det för sin mamma och hon tyckte synd om mig och att vi kunde va vid henne pappa kom först hem halv: 7 från stockholm men vi har en barn vakt till Christian och Isabelle då men hon kom först klockan 5 och klockan va kvart i 4 så ja sa ja och då sa hon att hon va på väg. Så vi gick ut och väntade i 20 min men dte va nt så farligt tills hennes mamma kom. När hon kom satte vi oss in i hennes bil och körde till alex. När vi va framme va alex där och sa hej igen och ja sa det samma XD vi gick upp och kollade lite på sol siadn efter det gick vi ner och åt det va mackor, smör, ost, gurka och skinka och proviva hallon och grannatäpple och en annan skogs bär. Ja tog hallon och granatäpple som de andra också tog och en macka me ost på åt ba en va nt så hungrig. Vi satt och pratade me hennes mamma och me varandra i 30 min mer. När vi hade gjort det gick vi upp igen och kollade 2 min på solsidan alex skulle till piano så vi körde med men vi fick inte se så ja och A-S väntade utanför och hennes mamma väntade i bilen. När hon va klar körde vi hem och kollade 3 avsnitt på solsidan. Sen kom pappa och hämtade oss kvart i 7 vi åkte hem och ja nu sitter ja vid datan och kollar runt lite... Har fortfarande ont kan inte va med på gympan i morrn vi ska springa typ 2 km runt skolan men dte kan aj nt kan nt va me i morrn :((( Men ja vill jätte gärna det e ingen bra ide alls så ja gör nt det.. Ha det jätte bra // Malou <333
QUESTION: Har ni slått er idag eller nåt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0