Baby you light up my world like nobody else

Nu ska jag se på life above all. Som jag nyss hyrt på hemma kväll med à-s, pappa, Isabelle och Christian. Har inte skrivit på ganska länge för att jag inte haft tid + många läxor så har inte kunnat vara mycket inne på datan! Igår sov jag över med Wendla och Alex. Jag kom till Wendla Kvart i 4 typ. Och Alex skulle komma 4 så vi tog på oss hattar och halsduk för att när hon kom skulle vi stå ute och vinka. Sen gjorde vi lite saker åt glass, pratade och sånt. Efter det körde vi till Limhamn med hennes mamma ich köpte pizza på vespa och hyrde room mates och brides maides som är jätte rolig. Ja vi åkte hem och åt sen började vi kolla på room mates som är helt ok från 15 år inte ett dugg läskig. Kan säga vad den handlar om. 1 tjej har börjat på colleg och hon heter Sara. Hennes rum kompis Rebecca och Sara blir bästisar men det hon inte vet är att Rebecca ä psykiskt sjuk. Ja handlar det om det. Efter det pratade vi och somnade och ja idag gjorde vi olika saker. Nu ska jag fortsätta kolla på filmen. Ha det bra // malou <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0