Cindy & Ricky

Precis varit med Cindy & Ricky 7kt gulliga människor! E vid pappa och bor granne med dem. Har inte träffat dem på så länge så vi gjorde det idag har verkligen saknat dem!!! Vi var ute med Honey och flummade XD Haha dem har så rolig humor. Efterd et gick vi hem till mig och va där en stund och nu har dem precis gått :(( Saknar dem redan. Dem e verkligen världens sötaste, bästa och fantastiska människorna jag känner man har alltil roligt med dem =) <33 30 dagar börjar jag med i morgon för jag har inte så många foton av hästar på pappas data så ja det blir tomorrow =) Hela dagen idag spenderade jag i stallet med syrran, Mathilda och Hannah. Fick skåpnyckel till Mannes skåp, sen vard et julfika och vi pratade lite, sen var jag med på knatte det e att man leder små barn 7kt gulliga! Och efter det fick dem som hade hjälpt till mest rida och då fick jag älskade Manne och han var jätte duktig gjorde typ allt jag sa och han e bara bästa ponyn i hela världen universum. Jätte trött kom till stallet 11 typ lite över och va där tilld em stängde kl: 6 så nu ska jag läsa Fokis blogg och sen tror jag att jag ska kryppa ner i sängen och läsa Agnes Cecilia som vi läsre i skolan. Just det, kanske inte så viktigt men det snöade idag :DD Men dte kom typ inget men huvudsaken var ju att det snöade.
Ha det bra så länge // Malou <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0