Dag 5 - Favorit bild/bilder jag har tagit

Kör ju 30 dagar för dem som inte kommer ihåg och det menas med att varje dag skriver jag en dag och då är det saker man ska göra som att lägga ut en bild på sin favorit häst osv.  Min favorit bild är denna --> image description Jag vet inte varför men jag älskar den! Hehe kanske för att Manne är med i den ;) Älskar alla bilder med Manne ju ♥

Har inte hunnit göra så mycket än. Har varit ute och gått med Honey och nu har mamma, A-S åkt för att lämna mormor i Kastrup så jag är hemma med dem andra och är "barnvakt" Isabelle och Christian då. Dem var ganska stökiga nyss men nu sitter dem fint och leker med beyblades som Christian fick i julklapp med en bana som man spelar på det tycker dem är roligt så hoppas dem kommer leka med det ett tag iaf! Annars blir dem så jobbiga XD Men nu är dem lugna det är skönt :D Skulle va med Caroline http://blackybutterfly.blogg.se/ igår men jag kunde inte :'( så vi skulle va idag men det gick inte för henne :/ :'(((( Så jag hoppas att det går för henne i morgon :DD Saknar henne haha xD Kanske lite konstigt men Caroline är en av mina allra bästa kompisar som jag har! Hon betyder mycket för mig men det gör Alex, Wendla, Linnea, Cindy, Ricky och många många mera också!! Aja nu ska jag se vad dem gör dem leker fortfarande med beyblade kan höra hur Isabelle skrattar hon e så söt när hon skrattar =) Aja skriver mer sen när jag har mer att skriva om men tycker ändå att jag hade ganska mycket att skriva om för att klockan är 13.02 och dagen har typ börjat eller ja vad man nu säger // malou ;) ♥
<-- foto på några beyblades för dem som inte vet vad det är ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0