Dag 6 - Alla hästar i stallet

Halloj! Sorry att jag inte har uppdaterat på länge men har inte haft tid och inte lust trots allt jullov ju ;) I morrn tror jag attd et blir stan med Caroline :DD Ska försöka att uppdatera mer tills skolan börjar ska ha prov på NO 2 veckor efter skolan börjat och har inte tränat än men det e historia suger på det :3 Men mans ka veta vad abdikera och sånt e abdikera är när man avsäger sig tronen som drottning eller kung och då ska man kunna de 3 karlarna och sånt..... Men har inte pallat fattar inte att vi har fått läxor när det e lov sjukt! Hehe men man ska inte behöva tänka på läxor ju när man har lov tycker jag! Aja just nu sitter jag och lyssnar på Sofijah den jag levde för 7kt bra låt <333 Länk kommer vet fortfarande inte hur man sätter in videon på bloggen :(

Kommer bara lägga ut bilder på ponnysarna annars blir det jobbigt! 7kt många hästar på ridskolan ;) gick inte så jag f¨rosöker i morgon sitället :// Aja nu ska jag fortsätta lyssna på Sofijah ¨här e den jag levde för med sofijah ;)
http://www.youtube.com/watch?v=4jDuKeWrGQU&NR=1&feature=endscreen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0