Ont i halsen :(

Sry att jag inte har skrivit på de sista dagarna men jag har varit sjuk så jag har inte orkat att skriva... förr förr iår tror jag fick jag influensa när influensan var slut fick jag feber och efter det ont i magen och nu ont i halsen -.- och jag som ska rida Manne i morgon på skötarridningen! Hoppas jag blir frisk till dess för att bara jag sväljer gör det ont :( Hatar det!! Men inget jag kan göra åt bara på att hoppas att det går över. Pappa e nere för att köpa raketer till ikväll när vi e vid mamma. Gott nytt år på er ;) Nu ska jag ta det lugnt har ätit 2 st halstabletter men det har inte funkat och har druckit te inte heller funkat + har gått ner 2 kg för att jag inte har ätit nåt typ så nu väger jag 42,6 -.- störigt aja får väl äta mer när jag blir frisk men det kommer jag att göra. Nu ska jag som sagt vara inne lite på datan sen vet jag inte vad jag ska göra. gott nytt år // malou <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0