Pepparkaka

Sitter och ska kolla lite på svt play se om jag kan hitta nåt roligt program medans jag sitter och mumsar på min pepparkaka med glasyr på och Honey som sitter bredvid mig i sängen och tigger XD Efter det tror jag att jag ska sova börjar 20 öve 8 i morgon -.- men e ganska pigg om morgonen när jag är vid mamma så det kommer säkert gå bra. Och Daffie en häst från stallet ska avlivas på måndag f¨ro att hon e gammal + halt :'( Kommer sakna henne hon var en underbar häst verkligen Daffie du kommer alltid finnas i mitt hjärta sköter Manne på måndag så det kommer bli en sörj dag i stallet. Dem avliver mer och mer hästar och det blir färre och färre hästar kvar. Aja ha det bra // Malou <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0