Sängen

Precis kollat klart på prinsessans dagbok eller precis och precis flr typ 5 min sen och jag har borstat tänderna och allt det -.- nu ligger jag i min sängen eller ja inte min säng utan A-S säng som hon har under sin säng alltså en extra säng för mormor sover i mitt rum! Det e väl helt ok att sova inne vid À-S bara att hon pratar väldigt mkt -.-' men annars helt ok e det väl ;) ja som sagt jag sitter i sängen och lyssnar på Putbull ft Chris Brown international love den e 7kt bra snart ska man sova trött efter att ha sett prinsessans dagbok men jag brukar bli trött när jag har kollat på film om kvällarna xD aja ha det bra och sov gott när ni ska sova. Kommer typ somna om några timmar x.x <-- död fisk haha X3 aja god natt // malou <3 ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0