Tidsfördriv


tio frågor om dig själv
vad heter du i andranamn? Har inget andra namn p.ga att jag har dubbelnamn...
har du några piercingar? var?  japp öronen, vill ha navel tycker det e fint ;D  
sover du hellre själv än tillsammans med någon?  Bror på vem man sover med
väljer du filmkväll framför utekväll?  Om det är varmt ute så utekväll annars filmkväll 
vad tycker du om med dig själv? Jag vet faktiskt inte... Har inte det bästa självförtroende men lite självförtroende har jag väl, men typ inget 40% självförtroende typ
din sämsta egenskap? Hmm... Att jag ibland säger saker som jag inte tänker på eller att jag gör saker och inte tänker på vad som kommer hända när jag har sagt det eller gjort 
är du dag eller nattmänniska? Inte speciellt natt människa men om jag ska välja tror jag nattmänniska inte alls pigg på dagarna
vad har du på dig just nu? - kläder? Har min zipperall på mig
är du nöjd med ditt utseende? - Ganska nöjd e jag väl inte världs nöjd 
vad vill du ändra med ditt utseende? Ingen aning

- sju frågor om dina vänner
vem vet allt om dig?  Mina närmaste kompisar + min familj men tror det är typ Alexandra, Wendla och några till..

vem skulle du vilja träffa just nu? -Wendla och Alexandra dem e mina knäpp gökar hehe vi gör alltid roliga saker tillsammans 7kt roligt att va med dem =)

vem saknar du mest just nu? Just nu är det väl Alexandra och Wendla

vem av dina vänner bor längst ifrån dig?  Öhmm ingen aning
vem står dig närmast? Alexandra vi har kännt varandra sen 2 och har varit bästisar sen 2:an så Alexandra
vem vill du träffa oftare? Oftare ingen aning
vem är mest partyprisse? I don't know
vem ringer du när du är ledsen? Jag brukar inte ringa nån men om jag skulle Alexandra eller Wendla
vem är snyggast? Alla <33

- din mobiltelefon
vilka finns på "inkomna samtal"? pappa, mamma, A-S, Alexandra, Wendla, Grace, Lina och Lidija Alexandras mammavilka namn finns i smsinkorgen? mamma, Linnea, A-S, pappa, Wendla, Grace, Cassandra, Caroline, Evelina, Karen, Mathilda, Elin, Cindy, Alexandra. Rebecca och många andra pallar inte skriva alla men det var några iaf ;3

vem ringde dig senast? mamma
vem smsar du oftast med? Wendla, Linnea och Alexandra
vad stod det i senaste smset du skickade? "haha oki ses puss ♥.♥ ;) ♥♥
vad har du för bakgrundsbild? Jag och Manne min älskling <3
vad står det på anteckningar? Kom ihåg saker och andra saker som jag brukar glömma
vem ringde du senast? mamma
vad har du för mobil? Iphone 4 vit
spelar du wordfeud?Inte ofta

- farligheter
snusar du? Vrf skulle jag det?
har du snott något från en affär någon gång?  Nopp 
brukar du röka? Nej 
har du tagit droger? Aldrig livet
känner du folk som tar droger? Nopp
har du blivit jagad av polisen? Haha nej aldrig
har du druckit så mycket att du spytt? nepp
dricker du alkohol varje helg? Vrf s :kulle jag? :o 
skulle du kunna testa droger? Nej det skulle jag aldrig testa
skulle du dumpa din pojkvän om han sa att han går på droger? Öhmm... Ja eller kanske bror på hur han e
har du varit i slagsmål någon gång?  Ja?

- random
sover du med dörren öppen eller stängd? Stängd
har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? nej
tror du två ex kan vara vänner? Klart dem kan det kan vara svårt men ja
skulle du vilja vara berömd? Vet inte bror ju på hur jag är berömd
har någon sett dig i underkläder de senaste två dagarna?ja på gympan i skolan
skulle du ha sex med den personen du senast fick sms av? lol nej
brukar du tänka innan du talar? Ibland men jag brukar ofta bara prata utan att tänka på vad jag säger
känner du någon som är oskuld? Ja XD
skulle du vilja tatuera dig? var? När jag blir vuxen ja men inte nu
har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? öhmm.. Nån kanske
skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? Jag vet inte tror det
tror du andra tycker illa om dig?  Det finns säkert nån som tycker illa om mig det gör det ju med alla, alla kan ju inte gilla alla det går ju inte så ja det är det säkert nån som tycker jag är knäpp, idiot, dum i huvet, jobbig, barnslig och sånt det tror jag säkert

 


Kommentarer
Postat av: Felicia ♫

sv: ja! :) hur mår du? kram ♥

2011-12-03 @ 22:54:14
URL: http://feliciadimitri.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag mår bra hur mår du? Kram ♥♥♥

2011-12-04 @ 00:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0