Alla ♥ dag =)

Hej alla... Idag e det alla ♥ dag. Igår så glömde jag att skriva mer för jag gjorde kom på det när jag skulle sova ;-/  Iadg har jag inte gjort nåt specielt föruttom att va i skolan OFC XD Idag hade vi europa. Vi ska kunna Europas länder på en blindkarta alltså var det bara e en karta och står inget på den. Sen var det lunch korvslantar i kryddigsås och ris. Vi gjorde oxå alla ♥ dags pyssel. Jag gjorde 2 kort en till mamma och en till pappa. Det var typ allt vi gjorde idag. Efter det gick jag till melis och sen kom mamma och skjutsade mig,Anne-Sofie, Anne-Sofie's kompis Lina och Isabelle. När vi hade kommit hem gick jag och tog ridkläder på och sen var det iväg till stallet. Där va jag en liten stund och sköte Manne men han skulle rida idag igen till kl:8 i 4 timmar utan vila stakarn ;'((( Efter det har jag inte gjort så mycket har kommit hem. Ja nu ska jag gå ner och göra nåt see ya ;) PS: Hoppas ni får en bra alla ♥ dag =) ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0