Dans

Tja alla som läser. Sorry att ja har varit oaktiv på sistone men ja har gjort så mkt annat och har nt hunnit. Men ja lovar att börja blogga mer. Idag var ja i skolan som alla andra dagar (öruttom helgerna) ;P Fram till lunch hade vi Monica. När vi kom in stog klockan 10 min förre då va det nåra killar och nåra tjejer tror ja som hade ändrat den så vi slutade 10 min förre och sånt jätte roligt =) ;) Först skulle vi ha idrott. På idrotten gjorde vi nån lek som ja nt kommer ihåg men om ni har lekt 4 länder så va det tp som dte men nt riktigt. Efter idrotten hade vi rast och vi gjorde nt så mkt. Efter rasten hade vi egen kemi en liten stund vi läste om kemi i böcker och pratade om grundämnen mm. Sen ade vi egen läsning till kvart i 12 då äter vi. Jag läste ut Petter Lidbeck det glömda brevet. Nu läser ja en bok som heter spetshäxan det handlar om en flicka vars mamma som dog när hon va 3 år nu e hon på ett barnhem... Ja vet nt så mkt annat för ja hann bara läsa 1 kapitel som typ bara hade 5-7 sidor. efter det hade vi lunch vi fick vårrullar och ris. När vi skulle gå till maten är det en kille i min klass som heter Jesper han tog Emils mössa utan han hade gjort nåt. När dem fick tag i mössan gick dem då och då har vi 2 fotbollsplaner i skolgården typ och staketet elr vad man nu säger e gjord av trä. Då kom han bara utan nån adelning och uttade en som heter jesper 2 jesper i min klass och puttade in honom i det staketet så han tappade andan typ sen sparakde han en som heter Simon. När vi var och åt gick han typ precis när vi började äta för han hade ättit klart. Då gick monica efter honom och blev arg och han sa j*vla f*ta till henne. Så när hon kom igen var hon helt röd i ansiktet. Efter det kom Tobias och vi gjorde inte så mycket med honom för vi hade kör. Efter kören slutade vi. Jag gick hem och va vid datan mm. kl: 20 över 5 skulle jag till jazzdans det började idag och min danslärare Cloudette fick ett barn så vi har vikarie en som heter Tess och vi tränar på en indisk dans. Nu e jag hemma oc skriver och lyssnar på en låt. Ska lägga upp den om jag kommer ihåg hur jag gör. Aja det ska jag göra nu hejsansvejsan.
PS: ska ni se glee idag? Det ska jag=) den e jätte bra

Kommentarer
Postat av: Lykke :)

Det var ju jag, maja,eve, abbe och algot som ändra ;)

2011-02-11 @ 18:53:34
URL: http://lykkegold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0