Flyttat =) ;)

Hej alla. Ja dag elr igår fredags flyttate jag till en lägenhet med 2 våningar =) Jätte nära Mobilia kan bara gå ditt =) Igår sovde jag över vid Alexandra det va jätte roligt. Vi va inne på datan spelade sims 2 m.m Efter det åkte vi till Malmborgs och köpte chips och godis =) Chips köpte vi ostbågar och sourecream and onion min favvo =) och blandad godis. När vi kom hem hade hennes mamma gjort jätte god wook med ris.... Efter det fick vi glass och efter det va det en halvtimme till Let's Dance... När vi hade sett vem som vann läste vi lite sen somnade vi. Nästa dag vaknade jag typ nåt med 9. Vi stannade kvar lite i sängen efter dte gick vi ner och åt frokost bullar med pålägg--- efterd et såg vi Pretty Woman (nt så bra som jag trodde men den var bra men trodde den skulle va annorlunda).. Efter det tog vi kläder på oss och spelade finns i sjön. Efter det skulle jag hem. Vi körde till vårt hus som va helt tomt ;'(( Jag tog på mig ridkläder och pappa körde mig till stallet. Sköte Manne idag =) <3
Efter det åkte jag tillbaka till  huset och bytte om och sen åkte jag och pappa tillbaka till lägenheten.. (Min mamma och pappa e skilda men jätte bra kompisar) =) Ja det var väl det jag har gjort idag jag har inte gjort så mycket annat ju vi har köpt ny bur till min och min syrras kaniner (Buren var för bredd så den kunde nt komma in genom balkong dörren :'D)..  Min kanin Anna <3 Sorry kunde nt rotera bilden... Ja nu spelar jag transformice ett jätte roligt spel ni måste bli medlemar om ni nt e (tvingar nt er det) men jag rekomenderar det =) Ja ses i morrn... Hejsan svejsan i kokonötskogen XD// Malou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0