hemma + mobilia + ridning

Hallojski alla små pluttisar... Idag vaknade jag  10 över 9... Efter vi hade ätit frukost åkte vi till pilldamnsparken och fodrade fåglarna med bröd.. Det var jätte många fåglar som var där men nt så många ankor ;'(( men det e ju klart dem har ju nt fått mat på månader en fråga hur kan dem klara sig utan mat så länge?  Efter det gick jag, mamma och Isabelle till mobilia och köpt en mus till mig (asså en sån man har till datan nt riktig) lol =) Ny jacka för min som jag har e i sönder så den går ej att öppna -_-  Vi var i albrekts guld för mammas kedja hade gått i paj.. Haha paj tänker på äppelpaj elr morotspaj elr va som helst... Hmm.... finss det morotspaj? aja--- efter det ringde Anne-Sofie och sa att vi skulle till ridning vi fick helt panik typ för klockan va 5 i 4 och vi skulle va där kvart över helst... Så vi skyndade oss hem och jag byte om och sen in i bilen och mot stallet!! Jag fick min älskling Manne =) Men ridlektionen va nt så bra ;'(( Varje gång jag travade på kortsidorna med Manne började han bocka nt så högt men ändå och det gjorde han varje gång jag kom till kortsidan men då bockade han nt och jag trodde att han nt skulle bocka mer men då började han bocka precis när långsidan börja och då for ja över halsen på honom och landa framför honom nt skoj men som tur sprang han nt på mig =) så ja det var typ hela min lektion hoppas det blir bättre nästa vecka =) Nu har jag kommit hem och ätit ocg duschad och nu ska jag äta efterrätt och sen vet ja ej kolla på tv tror ja och mysa med min familj... Tjingeling på er =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0