Nyss kommit hem från skolan =) ;)

Tja på er era sötisar..  Ja jag har just kommit hem från skola nu vi slutade halv 3 idag och vi hade Monica. Idag hade vi egen läsning, filmer med kemi, började skriva på våran berättelse m.m. Jag läser Spettshäxan fortfarande jag rekomenderar den... Den e bra spännande och man lever sig in i den tycker jag. Hon som har skrivit boken heter Gudrun Wessnert. Monica läste Habib och vi läste oxå Pocahontas efter det läste vi i ca 30 min.. Efter det hade vi rast och jag va med elin elingirl.blogg.se =) och spelade fotbollten med Elin, Lykke LykkeGold.blogg.se, Maja, Algot, Evelina, Hugo, Johan m.m. Det ar inte så roligt när Johan kom för han tog bollen hela tiden och vi fick aldrig den eller jo dem nadra fick men inte jag och Elin... Det var tråkigt så vi gick in och kollade lite på min iphone. Efter det skulle vi ha musik men Katarina var sjuk så vi byte platser istället. Jag sitter längst vid dörren bredvid Evelina. När vi hade fått våra platser gjorde vi övningar på engelska. Vi fick 4 bilder vi skulle berätta vad som va på bilderna som en kort berättelse typ på engelska. Efter det kollade vi på kemi.. Efter det hade vi lunch idag fick vi ärtsoppa blää...., guldsoppa rätt så gott och pannkakor med sylt =) det var gott.... Men man var tvungen att ta nån soppa. Efter dte hade vi rast och vi gjorde samma sak. Efter dte gick vi in och vi skulle börja på våra berättelser. Först skulle vi göra mindmap sen skullel vi börja skriva... Jag skriver en som heter det kusliga huset... Sen läste Monica lite ur Habib och vi såg på 1 elr 2 kemi filmer sen slutade vi =) ;) <3 Nu har jag kommit hem och jag sitter här vid datan och ser ponny akuten. Skriver kanske mer i morrn för jag flyttar i morrn så jag kanske inte hinner skriva eller hittar min data men kolla ändå kan ha kommit mer =) Tjingeling// malou =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0