Sportlov!!!

Hejsan alla små/stora sötisar---
Idag har jag varit i skolan. Hade vi musik första stunden sen hade engelska jag hade och några till som var sjuka den dagen fortstatte på våra berättelser Monica sa att man högst bara fick ha 10 sidor och jag tänkte ha mer men aja jag gjorde ett slut som blev ganska konstigt ;-/ Efter det lunch idag blev det potatisfrestelse med ost och chilli det va ganska gott---  Efter lunchen skulle vi ha slöjd men vår träslöjdslärare var på semester så vi var uppe i klassrumet och läste istället.... Efter det var typ skoldagen slut... Och vi har sportlov JIPPIE =) ;) så nu ska ja slappa och ta det lugnt. Efter skolan tog vi bussen hem till pappa. När vi hade kommit hem gick ja promenad med Honey och sen slappade jag... Pappa lagade middag vi fick kyckling med salad och potatis... Nu ska jag se på Let's dance =) Vem hejar ni på? Själv vet ja ej ;3 aja ha det gött//malou <3 ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0