Tar pause

Tja alla. Ja på rubriken står det att ja tar åause det gör ja typ men det e för ja ska flytta och då kan ja nt va inne på bloggen och skriva för ja måste hjälpa med att paka och sånt... Men så fort ja/vi har packat upp lovar ja att skriva mer. Det kan ta ett litet tag men hoppas ni går in och kollar varje dag för det kan komma när som helst! Nu ska ja berätta vad vi gjorde i skolan. Jag kom till skolan gick in genom dörrarna gick upp för dem 100 trapperna ( det e nt 100 trapper men det känns somd et det e typ 5 XD) När ja hade kommit upp va ja trött.... Juste glömde att berätta på väg till skolan träffade jag Elin elr då var det igår ;-/... I korridoren var Elin elr nt ;-/, Lykke, Tove i think, Maja m.m Elin fick se på min iphone och vi har en jätte jätte jätte jätte X 1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 det kan va hur många noller som helst för han e jätte jobbig, konstig och onormal! Han sa liksom jag kommer dö jag kommer dö X 10... För att han ska få glasögon XD Men ärligt jag kommer skratta ihjäl när jag ser honom med glasögonen i skolan XDDDD Monica kom vi gick in och satte oss. Vi pratade om vad vi skulle göra idag, läsa ur habib ( betyder typ älskling på arabiska) den e inte alls bra tycker jag-_- Efter det hade vi gympa. Vi hoppade hopprepolika stationer var man gjorde olika saker som hoppa+vänster+jämnfota, hoppa i kors, hoppa klockan m.m det var roligt men jobbigt. Sista stunden lekte vi Harry Potter för dem som inte vet hur det går till... Man har 6 bollar, 2 + plintar och 6 koner och nåt som jag inte kommer ihåg. Man ställer plinten på varje sida ställer upp 3 koner på plinten, sätter dem 4 sakerna som jag inte kommer ihåg 2 på varje sida. Man e 2 lag och då e det en som e Harry, 2 som e ugglor och dem andra försöker kasta till uglorna då som e på andra sidan och ska försöka slå konerna ner. Vi får inte skjuta konerna ner det får bara ugglorna men vi får skjuta dem som inte e ugglor i andra laget och dem får skjuta oss... Och om man e Harry och en i dens lag blir tagen då gör man som ett z på dens rygg (han har ju ett z i pannan elr blixt.) Och dem i det andta laget får inte veta vem som e harry. Om Harry blir tagen kan ingen göra så han blir fri. Och nu om dte e så att alla e tagna förutom en som inte e harry då måste den försöka skjuta på dem andra ler kasta bollarna till ugglorna.. Ja jag tror ni fattar. Sen hade vi rast.. Efter det skulle vi läsa själv och jag fick jätte jätte jätte ont i huvet men jag ville se hur det blev när jag hade ätit men det blev bara värre tobbe trodde det var vätskebrist men alex trodde det va migrän. Så jag gick typ hem efter lunch och jag fick en tablet av alex (migrän tablet)... När jag hade kommit hem gick jag till mitt rum och somnade. Vaknade igen av att Honey slikade mig och jag ahde sovit i 1 och en halvtimme... När jag hade vaknat hade jag fortfarande ont i huvet. Jag tog 2 riskakor med smör på och åt dem. Efter det kom Anne-Sofie, Christian och Isabelle hem. Jag bakade banan, choklad, nöt muffins men man kan oxå bara ta choklad och nötter i. Efter det packade jag ner mina klädre i flyttkartonger så nu e min garderob empty ;'((( Och alla mina saker ligger i kartonger :(( Aja nu ska jag göra nåt annat hejsan svejsan så länge =) // Malou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0