Torsdag =)

Tjobre alla. Idag i skolan hade vi kemi, engelska, skrivde mer på våra berättelser =) det e roligt, hade musik m.m. Idag till musiken spelade några trummor jag suger på trummor och sista stunden gjorde vi en dans som e jätte rolig den heter malokulita typ. Efter det skulle vi gå till lunch och sen efter lunchen så var det berättelserna som vi skulle skriva mer på. Jaa idag kommer jag nt på så mycket som jag ska skriva. Jag och Anne-Sofie gjorde rent i kaninburen XD Ja nu e jag hemma och ska se på glee för det hann jag inte att se igår så det ska jag se nu.... Pappa och Anne-Sofie e och handlar mat i malmborgs nu... Ja nu ska jag se på glee see ya =) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0