Skola!

Hejsan svejsan alla.
Idag har jag varit i skola som typ alla hhar varit om dem inte har varit sjuka eller skolkat eller nåt annat. Idag hade vi en lärare som heter Monica. Hon e sträng tycker jag och inte snäll!!!! Idag har vi haft Engelska skulle läsa Pocahontas på engelska och svara på frågor yes or no. Efter det fick vi läsa själva jag läser en bok som Peter Lidbeck har skrivit Den danska rånaren den e både bra och rolig. Vi läste i typ 20 min. Efter det rast. Ja var med Sebastian, Alice och Alexandra men va med på fotboll med Alice. Efter rasten skulle vi ha musik men Katarina som vår musiklärare heter var inte där så vi gjorde nåt annat. Efter det lunch. Idag var det broccoli soppa, ost, medverstost och mjuktbröd. Jag brukart alltid äta soppa med ost i det e jätte gott men det ser äckligt ut men man ska inte ta det på att det ser äckligt ut det kan ju vara riktigt gott! Efter maten rast. Jag var med Alice, Sebastian och Alexandra. Vi gjorde inte så mycket. Ju det bæev bråk mellan mig och Alice på ett konstigt sätt som jag inte vet varför. Så vi blev sena typ 20-30 min ;-/ Så hon blev inte så glad om man säger det så!!! Vi bytte platser jag sitter bredvid en som heter Maja, Bakom en som heter Elin, bakom Algot oxå, fram Alice och Jonathan. Jag var på fritids till halv 4. När jag hade kommit hem bakade jag till klassen. Jag har bakat (trummvirvel)  kladdkaks muffins =) =) ;) ;) Alice skulle också baka chokladbollar och om hon hinner rulltårta och Abdoul i min klass skulle också baka nåt så det blir fest i morrn =) =) Nu gör jag inte så mkt hejsan svejsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0