Camping & Min mobil e isönder ;'(((

Halloj alla söta läsare <33
Ja som ni såg skrev jag inget inlägg igår men jag hade inte tid för jag skulle packa och jag var inte inne på datan igår för det var så fint väder så jag var nästan bara ute hela dagen =)))) och jag var också tvungen att packa för vi skulle på camping idag eller vi är på camping på Kattegat världens bästa camping plats ever <3
Ja jag vaknade av att mamma kom in och Honey attackerade mig som vanligt med slickningar.
Så ja mamma sa att jag kunde somna om eller bara försöka vakna men jag försökte vakna då...
Jag var helt vaken när det hade gått 7 min typ :D Då var jag helt vaken
Jag loggade in på facebook och ja kollade runt lite på youtube. Sen stängde jag av och gick ner och åt med dem andra. Efter det gick jag upp och klädde på mig idag blevd et nåt bekvämt så jag slängde på mig eller inte slänga slänga men jag klädde på mig om jag ska säga det så ett bar lila shorts som ja köpte på new yorker och en smiley tröja me olika smileys som jag också köpte på new yorker. Vi skulle åka i typ jätte lång tid kommer inte hur länge men länge. Ja då pallar jag inte skriva vad vi gjorde men jag läste skadad av Cathy Glass den e faktiskt jätte bra. Skriver i morgon vad den handlar om om jag kommer ihåg det. Och A-S spelade på min iphone 4 men då efter jätte länge ville hon inte spela mer och då kunde jag inte sätta på den så skärmen e nog isönder asså den e helt svart kan inte göra nåt på den så vi ska byta här nån dag. Ja vi kom då efter lång tid äntligen till campingen =) Jag gick till A-S och toh Honey och asså hon ville inte hålla henne för hon drog och slet jätte mycket när hon har  varit inne och bara legat i typ 3 tim... Det fattar jag att hon gör så hon sprang då till pappa och Isabelle och Christian som var ganska långt bort. Vi gick in i receptionen och då fick pappa några saker och då sa hon som var där då att det var disco idag typ men jag pallar inte gå ditt ärligt för jag har ju varit i bilen hela dagen så e jätte trött. Jag och A-S gick till hytten som vi skulle bo i i 1 vecka. Vi lämnade Honey och försökte hitta hästarna som dem hade flyttat för dem hade byggt ut så det fanns mer platser och så det kunde bo mer där då... Ja det kom en kille gående och jag bara hej på danska ja jag ska berätta hur samtalet var eller det korta samtalet som jag och killen hade asså det var då på danska men översätter till Danska.
Jag- Hej
Killen- Hej kollar bak
Han fortsätter kolla bak
J- Hej
K- Kom till tv rummet kl:9 idag
J- Får se hej då -.-
Haha sååååå failat XD Asså undra va han vill men pallar ärligt talat inte gå ditt så jag stannar ju här men på ett annat sätt e det ju synd för honom om vi inte kommer... Men ja det kanske var discot men jag vet inte kanske går ditt och kanske kollarganska nyfiken ändå på vad han vill och varför just oss??
Ja vi fortsatte att gå en bit och där stog hästarna!!!!!! jag hoppades verkligen att Tyra var kvar en häst som var min favorit häst som jag red på förra gången typ hela tiden. Men hon var inte där tror hon e såååld ;'((( Men det var också en till som jag red på när en annan red henne som hette Silke men hon var också såld så nu finns det bara sånna hästar som jag inte har ridit på ju en men har aldrig ridit på den hon heter Stella hon e jätte stor och stark A-S red henne en gång hon sa aldrig mer aldrig igen att jag rider henne haha...
Ja så vi gick tillbaka och gjorde lite andra saker. Så nu har vi precis ätit och jag måste sluta nu för vi har tid på internet så det kan sluta när som helst.....
Ha det så bra och ses i morrn// Malou <333 ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0