Hej tomtegubbar står i glasen och låt oss lustiga vara XD

Tjo igen =) Haha överskriften menar jag inte seriöst men jag kom nt på nåt att skriva så ja ba skrev nåt som ja kom på nu--- Iaf ja har skrivit ett inlägg idag men ja tänkte göra ett till. Ja när vi hade gjort det då väntade vi på carros pappa skulle bli klar så vi kunde följa me honom och titta på kameror som han skulle ha till hans jobb typ. an ville ha en Nikon men vi sa att man klart skulle ha en canon... Först åkte vi till typ onoff elr nåt sånt -.- Där hade dem nt jo dem hade men inga han ville ha. Sen åkte vi då till Media Market och kollade där. Där hittade han en som han ville han en Nikon (*_*). Vi blev väääldigt förvånade men han sa att det var drf att Carro sparade till en Canon och då ville han nt ha samma som henne men det trodde hon nt stämmde. Då fick han papper på den kameran då ( Han beställde den) och då kollade vi på nåra lampor som kunde lysa i olika färger från Philips. Då hade henens pappa gått men han stog vid en anna kassa typ. Så vi gick ditt och så var det en man han ba " Yoda" och gjorde nåra konstoga rörelser som Yoda gör för ja hade en Yoda T-shirt på mig... När vi skulle gå då sa han" Hejdå Yoda och hejdå Yoda's syster" Vi basa hejdå och började skratta... Det ösregnade så vi skyndade oss in i bilen och på väg då körde han hem mig till mamma.  Ja kom hem och det luktade kyckling =) Vet nt om jag har berättat det men vi har renoverat köket.. Det e nt helt klart än men man kan göra mat och så där så vi började göra mat igår så mamma gjorde mat idag till Christians födelsedag han fyller 8 år X3 Bilder kommer på köket ;)) Jag tog de våta kläderna av mig och springande kom Honey som vanligt. Ja sa hej till mamma och mormor och de andra sen gick ja upp och spelade wii (My horse and me2) Roligts pel ;)) Efter det läste ja i tidningen att det va en kvinna på 46 år som hade öppnat en dörr och föll ner i en shackt.. Ni kan läsa det här http://kvp.expressen.se/nyheter/1.2487317/hon-stortade-mot-doden-pa-kontoret--- Efter det skulle vi äta. Det va jätte gott med varm mat igen.. Vi hade bara ätit macka och tomater och sån kall mat i 2 veckor typ... Så efter det gick ja i badkar med Isabelel och va däre n liten stund och nu sitter ja här vi datan och lyssnar på beoncé- Run the world girls väldigt bra här kommer länk ;)) http://www.youtube.com/watch?v=VBmMU_iwe6U
Ja det va nog allt från idag och nus itter jag här och e inne på fb (Facebook) och lite annat.
Ses i morrn kram// Malou ;* <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0