Hemma hos Caroline/ Sry att jag inte har uppdaterat på läääänge ;'((

Hej igen..
Jag kommer börja blogga igen för det var ett tag sen och jag saknar att blogga... <3 Så jag kommer skriva 1-2 ggr per dag.
Idag vaknade jag då typ kl: 9-10. Typ klockan halv 11 ringde Caroline (http://blackybutterfly.blogg.se/) till mig för att fråga om det gick att va och vem säger nt ja till att va me carro?? Hon bor i Afrika och hon e här över sommaren sen reser hon till Afrika igen ;'((( Jag kommer sakna henne såååå mkt! :( Men hon kommer tillbaka när vi börjar 7:an och vi kommer ha kontakt och kanske träffa varandra innan om hon kommer hit nån gång som jag tror hon gör. Så jag skulle komma till henne typ kl:12 så jag städade lite i min garderob och gjorde mig redo till att komma till carro ;)) Så mamma skjutsade mig hem till henne och då pratade mamma och carros mamma lite.. Så vi gick upp på hennes rum och spelade den försvunna diamanten 2 ggr och jag vann båda ggr. Efter det var vi inne på datan och jag hjälpte henne med att göra hennes blogg. När jag hade hjälpt henne med att göra bloggen skrev hon ett inlägg och efterd et gjorde vi en mall (bakgrund till henne) som hon kunde ha till sin blogg. Den mallen/bakgrund som hon valde var faktiskt väldigt fint ;)) När vi hade suttit vid datan lite kollade vi på big time rush som går på Nickilodeon ett väldigt bra program :D När vi hade sett två avsnitt började  jag bli hungrig såå vi fixade en macka med ost och ett glass mjölk och en glass med päronsmak medchoklad topp väldigt god =) Medans vi åt kollade vi på ett till avsnitt på Big time rush eller ett halvt avsnitt. När jag då hade ätit gick vi ut och hoppa studsmatta. Vi hoppade i ca: 17 min efter det gick vi in och när vi kom in då hörde vi ett pip nån stans då gick vi upp och kollade men det var det inget och då gick vi ner och såg att det var kylskåpet. Deras kylskåp äär förstörd så... Efter det gick jag upp för hon skulle hämta nåt vi gick upp och hon hade en skål chips med upp med dem godaste chipsen Soure cream and onion (stavning). Så vi kollade på big time rush igen för dem var många avsnitt men nu e det slut så nu kollar vi på magi på Weverlyplace tror det är ett nytt avsnitt men jag vet inte. Big tme Rush e nt slut men det blev väldigt lång tråkigt när vi hade sett ca: 7 avsnitt och dem var ganska långa men roliga. Aja skriver mer när jag kommer hem ;DD Kram// Malou <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0