Usa:s nationaldag ;)

Hej alla =)
Som ni säkert vet elr de mesta vet tror jag iaf vet så är det Usa:s Nationaldag. Nu vill man klart vara I NY (New York)och se alla d´fester och fyrverkerier tror att det e Usa som mest håller sin nationaldag asså me fester och sånt... Idag vaknade ja ganska tidigt tyo 20 i 9... Ja va ganska slö men jag kunde nt somna om så ja jag stog upp och gick ner till de andra förutomd em som sov men mamma och mormor var vakna tror inte isabelle var vaken men iallafal så jag gick ner och var där med dem tills de andra vaknade. Närd em hade vaknat åt vi frukost och det blev kl:11. Efter det gick ja upp och kollade runt lite på facebook och klädde på mig. Idag blevd et också shorts och ett linne visste nt attd et skulle börja rengna men ja det bötjade regna då men jag pallade verkligen inte byta om bara för det regnade så ja... Pappa kom också efter att han hade åkt 36 tim på mototrcykel runt om i Sverige. När han åkte va det en som halkade me sin motorcykel altså hon skulle bromsa och då var det en vattenpöl där så den gled i vattenpölen då så hon halkade me den ochd en bara for iväg framför pappa och hons krek ju klart. Hela hennes hjälp spräcktes men hon fortsatte åka men hennes motorcykel va i sönder elr dem fixade den så hon kunde åka på den men hur vet jag inte. Efterd et drack han en kopp kaffe och sa till mig att han hade köpt den första serien av Vampire Diaries till mig och jag blev ju klart super glad så den ska vi se ikväll när jag, Anne-Sofie, Isabelle och Honey e vid honom så det blir mys ikväll JIPPIE =))) Efter det skulle han skjutsa mormor till tåg stationen så det gjorde han då.. Hörde ni att det har blivit översvämmning i Danmark för det kom jätte mycket regn igår ellr förregår ju så det hade regnat sen i torsdags i Danmark bara spöregnad utan att det slutade så.. Och alla alarmer kopplades av och sånt i Köpenhamn så tjuvar kunde ju ba bryta in i affärer och ta saker utan att dem skulle veta vem det va för allt va ju stäng av övervakningskamera, ljus (tror jag) ja all elektricitet i Köpenhamn var helt avstäng på grund av vädret. Men idag har det annars inte hänt så mycket. Nu tror jag jag ska se på tv eller se en film och bara mysa me en skål popcorn och en liten läsk elr nåt sånt :DD Så ja vi ses sen kram// Malou =) <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0