Förlåt ;'((

Ja förlåt att jag inte har avrit inne på länge men det har hänt så mycket med skolan och stallet och hemma och så så jag har inte haft tid men nu ska jag ta igen det. Idag vaknade jag kl: halv 8 tror jag för Honey kom och över slickade mig i hela ansiktet. När ajg vaknad ordentligt gick jag ut till kaninerna och gav dem mat och vatten. Efter det tog jag kläder på och gick en promenad med Honey. Efter det kom jag hem och mamma, Isabelle och Christian ska åka till Egypten idag till Shamen shaik (vet ej hur det stavas) så dem var tvungna att vakna så tidigt och vi andra för vi skulle åka med dem... Mamma kunde inte åka själv inte för att hon skulle det men hennes bil e pungterat typ en kniv som nån har pungterat den med för man tycker det e roligt.. Ja vi åkte till danmark och vinkade av dem. Sen körde vi till Netto och handlade lite där. och nu e jag hemma vid pappa emd Anne-sofie, Pappa och Honey och kollar runt lite på bloggar och sånt. Ses i morrn elr då gör jag en till bloggning idag för se om jag hinner. Pözz/ malou <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0