Tjo =) <3

Hallojsan alla.. Idag har det varit en vanlig dag i skola och i morgon ska vi ha idrotts dag typ på stadion... Det kommer bli roligt hoppas jag!!! Pappa kom till skolan idag för han skulle till föräldrar möte med Anne-Sofie. Så jag visade honom var hennes klassrum var. Efterd et var det datasalen.. Sen slutade vi. Jag gick till mellanmålet för Anne-Sofie och pappa skulle vara klara kvart i 3 ler 3 så jag frågade alexandra om hon kunde äta mellis me mig men det ville hon inte men då sa jag att jag kunde va hennes betjänt i en vacka och det sa hon såklart ja till haha XD så jag börjar på måndag att vara betjänt åt henne det ska bli kuligt hoppas jag ;)) Efter det kom pappa och dem till matsalen och när jag ahde ätit klart gick vi till cyklarna och pappa följde med och vi fick 50 kroner så vi kunde köpa en glass =) Pappa skulle till sthlm (Stockholm) idag och sen vidare till Berlin och kommer hem på sönda ;'(( Så vi följde med honom till bilen och vinkade av honom sen åkte vi den långa väen hem haha 20 min med cykel XD Men det är inte så värst långt tycker jag ;))) När vi hade sta¨llt cyklarna gick vi ini livs som ligger rakt över lägenheten och jag köpte en twister och Anne-Sofie köpte en strut med choklad och karamel... Den är god men jag var sugen på en twister idag =)) Efterd et gick vi upp och vår kusin som är här för mamma och dem andar e i Egypten gick promenad med honey så vi fick vänta i 10 minuter. Efterd et gick jag på toa för jag var jätte kiiiiisig ;3 Efter det gjorde vi nudalr som vi åt och efter det  såg vi lite glee och sen gick vi upp och gjorde rent vid kaninerna och det e hela min dag =)
Skrver mer i morrn bye ;))
Bilder:
Nudlarna haha XD
Hihi lite mer nudlar ;)) det var bilderna från idag chiao ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0