1 advent

Idag e det första advent, skyllt söndag som kallar det. Jag, mamma, Isabelle, Christian och A-S var vid en av mammas kollega som bor ute på landet typ och var da¨r och julpysslade och sånt. Det blåste jätte mycket idag för att det har kommit en orkan som heter Berit roligt namn tycker jag iallafal men aja har aldrig fattat varför man ger orkaner namn det e konstigt tycker jag varför kan det inte bara heta orkan? Iallafal Berit orkanen kom från Norge hit som har blåst över fjällan så det e livs farligt att gå ut på gatorna och sånt men det fattar jag för vinden är jätte stark och det har drabbats mest i Halland och i Skåne och dte fortsätter tills i morgon, slutar kl: 6 om morgonen så det är tur att det inte kommer vara så när jag är i skolan. Hemma hos dem var det också en till av mammas kollega och hennes tvilling pojkar. Vi pysslade jag målade kommer visa men inte idag när jag har tid. Och lite sånt det var jätte mysigt att vara hos dem. Nu ska jag läsa lite i Lola Rose och sen ska jag sova så jag inte är trött i morgon men dte är jag ju ändå varje dag hehe. Ha det bra // Malou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0