Hatar rubriker

Hej. Förlåt att jag inte skrev igår men det var nåt fel. Jag va hemma vid Alex igår och vi kollade på Titanic och var i Malmborgs och köpte marabou mjölk choklad cookies. Idag har jag varit i skolan som alla andra vanliga vardagar och spelade fotboll med 1 kille från min klass och 2 andra från en annan. En av dem sa att jag var duktig för att den ena killen som heter migel kan typ ingen ta bollen ifrån men det gjorde jag och han sa att jag var jätte duktig :D hehe aja snart ska jag duscha innan man ska till jul pjäs med Christian klass med fika efter mums. Kan inte visa foton funkar typ inte på iphonen konstigt :/ Blev ett långt inlägg nu. Ha det bra // malou <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0