Sova nu

Hej igen eller igen och igen det var några timmar sen jag skrev. Jag kollade på vampire diaries hela första säsongen men jag hade sett två eller tre så jag såg resten och det blev till ungefär kvart över 3. Var fortfarande ensam hemma haha kom på filmen nu ensam hemma den e bra :D myste lite med Honey duschade blev trött av att se den + jag ville för har ju gått runt en hel skol dag och svettas. Duschade sen satte jag mig vid datan och gick fort in på fb efter det spela jag Sims 3 husdjur jätte roligt ;) Efter en stund kom Sophia ( au pair) med Isabelle och Christian som hade köpt pizza mums. Vi åt och sen kolla på tv sen kom pappa och jag gick med Honey han hämta A-S ja och nu ska jag sova. Skolan börjar kl: 8 imorgon hehe XD god natt // malou <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0