Tv

Hej alla läsare =)
Har inte haft tid till att blogga och ni vet vrf? Om ni inte kommer ihåg var det för att jag har varit i Sharm el sheikh, Egypten och vi hade ingen wi-fi + att jag inte pallade det var 35 grader varje dag så vi var vid stranden varje dag och var på bazar och sånt nästan varje kväll så skulle ändå inte ha tid. Just nu sitter jag och ser på water wörld det e jätte skojigt =) Idag var det en vanlig skoldag efter lovet hehe -.- Glömde min historia bok som vi hade i läxa att läsa 3 sidor och svara på frågor och det e så typiskt mig att glömma tänker på det en hel lektion när lektionen slutar glömmer jag att ta den det e jätte störigt. Efter det cykla jag med alex hem som skulle följa med till stallet idag. De renoverar kök så det fanns typ inget att äta så vi tog och åt sen frukt. Hon bytte om och tog en allergi tablett för hon e allergisk mot pälsdjur. Mamma kom efter 25 min byte om och sen k¨rode vi till stallet med en sovande Isabelle och A-S + Lina i bilen. När vi var framme skötte vi Manne och lite sånt ochd et e temavecka på stallet denna veckan det betyder att man inte rider den veckan så det var blåbärshoppning och en från vår grupp skulle vara med så innan det gjrde vi lite annatd et började 5 så ja. Nu e jag hemma och har precis duschat och allt. Pllar inte skriva så långt inlägg idag och jag tror inte ni pallar läsa så långt så ja. Vi ses i morgon =) ha det bäst tills då // Malou <33 :* <-- bjuder vet attd en inte e fin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0