Varma koppen

Har nyss hoppat in i min underbara zipperall som e 7kt mysig i lila, sitter i sängen och chillar med en kopp redd kyckling. Har nyss kommit hem från stallet för jag har varit på skötarmöte och A-S och Lina fick varsin sköthäst som dem har väntat på att få jätte länge. A-S fick en som heter Polly de fick storhästar för det var bara storhästar som var lediga typ, och Lina har fått en som heter Brolle. Efter det skulle Mathilda sköta Matilda. Så jag borstade ena sidan sen gick vi runt lite tills pappa kom och hämta oss kl: halv 3 han körde oss hem till mamma och nu e vi här och pappa väntar på att A-S ska bli klar för hon, Mathilda och Lina ska ha kalas idag och Lina hade glömt att köpa presenter till dem för de köper presenter till varandra så hon var tvungen att köra hem och köpa presenter. Nu ska jag kolla runt lite på hemsidor och bloggar och sånt medans jag dricker min soppa =) // Malou PS: Försöker att hitta så jag kan lägga ut 2 bilder men de har ändrat så den e inte som innan så jag vet inte hur jag ska få in bilderna får smsa Linnea http://sognii.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0