2 and a half men och ben and jerry

Halloj sean kingston här 8))
Idag vaknade jag halv 8 typ eller mamma väckte mig för att A-S och Christian började skolan halv 9 men det gör de ju varje dag de behöver nt börja 8 som jag -.- Iaf vi åt frukost och sen fixade vi oss. Efter dte körde mamma A-S och Christian till skolan och lämnade dem. Christian hade glömt sina gympakläder vid pappa så vi fick åka ditt och hämta dem eller rättare sakt jag fick springa upp. Efter det körde mamma mig till skolan och släppde av mig. Vi började med SO sen matte tror jag lunch, svenska och klassråd. Dennys och Hanna hade bakat. Dennys sockerkaka och Hanna kärleksmums den var jätet god sån kräm i mitten också =)) Sen slutade vi och alex körde mig till grässplanen var Christian spelade fotboll och mamma var där. Efter det åkte vi till ridskolan var jag skötte Manne och gjorde andra saker som smörjde Mannes sadel och träns, va med Alice, Wilma, Maria och Mette. Mamma kom och hämtade mig kl: 5, vi körde hem och jag duschade och vätade tills pappa skulle komma och äta middag med oss. Ja var inne på datan tills han kom. När han kom pratade mamma och pappa ett tag tills maten var klar. Idag fick vi hot wing med ugns potatis och hemmagjord blue cheese dressing som e jätte jätte god :D Mammas egna ;) Nu sitter jag och kollar på 2 and a half men och äter Ben & Jerry's coconutterly fair som e min favorit av alla Ben & Jerry's den e verkligen jätte god. Det e choklad glass med kokos och knäck i mm... Och smakar jätte gott bästa glassen jag har smakat i hela mitt liv ;DD Nu e det dags att sova för jag ska upp jätte tidigt i morgon + att jag b¨rojar kl: 8 så det blir upp tidigt pallar nt :(( Sov sött alla // Malou <3  <-- glassen =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0