äter

Halloj alla söta jordgubbar <33 Vet inte vrf jag skriver så men har liksom fasnat på det tycker det låter så gulligt :DD Idag var jag i skolan som vanligt som började 8 och vi gick till 10 i 2 första lektionen var svenska tror jag. Efter det nåt och efter det engelska och efter engelskan hade vi no var vi gjorde ett prov hela lektionen. Hade inte tränat men tycker att jag lyckades bra =)) När det var ungefär 15 min kvar så kom rektorn in (Malin) och sa att vi inte skulle ha so idag för att hans dotter var sjuk så han var tvungen att vara hemma med henne. Alla blev jätte glada och skrek ja !! XD När lektionen var slut var jag tvungen att vänta på A-S för hons lutade halv 3 idag. Jag gick till hennes skola och började prata med en som heter Mackan som är fritids fröken/lärare på mini kärnan. Vi pratade till 5 i halv 3 så jag gick upp till A-S klassrum och väntade. Det var en kille som kom som går i hennes klass som sa att hon hade syslöjd. Carl var också där en som typ retar mig -.- A-S skulle ner för att säga en sak till Lina eller hämta henne tror jag eller nåt annat så jag stog och diskuterade med Carl till hon kom (*_*) När hon kom gick vi och han frågade saker XD Vi gick ner och sen gick vi till bussen. Vi åkte hem och var där en stund efter det kom Linas pappa och hämtade oss. Vi kom till stallet och jag fick Daffie så jag började rykta henne och satte in sadeln i ridhuset efter det gick jag in med henne och satte upp. Daffie var väldigt pigg hon började trava typ hela tiden men det kan var för att hon är öm vid magen typ. Så jag tog på sadel när jag gjort det skulle vi börja trava det gick jätte bra =) Tills när i galopperade och Lina som red barbacka på Micke ramlade av så västen där nere på ryggen slog upp sig eller vad man säger så hon fick jätte ont i ryggen men hon satte upp igen. Efter en liten stund ramlade Ellen av tror det var i traven vet inte säkert vet säkert vad som hände med Lina för hon red framför mig. Tillslut red bara A-S barbacka på Bon Air. Efter ridningen gjorde jag vid Daffie och efter körde vi hem. Nu sitter jag då och äter fetuchini med kyckling det e pasta med kyckling bitar det e jätet gott =) Nu ska jag sluta och äta och efterd et duscha :DD Ha det jätte bra då ses vi i morgon bye <33 // Malou <33
<-- mee nu inte så fin men bjuder =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0