Datan och coca cola Vanilla

Tjatja alla läsare.
Sry att jag inte har uppdaterat på länge men jag har inte hunnit för jag har haft så många läxor och behövt plugga men nu ska jag skriva blir mest på helgerna men ska försöka skriva på vardagarna också =)) *Happy face* Idag vaknade jag 8 men somna om och vaknade igen 9 typ pappa gick promenad med Honey så jag duschade och sen åt 2 mackor. Efter det kollade jag lite på tv ocg sen var jag inne på fb och kollade runt på olika saker och sånt. Kl: kavrt i 11 gick jag ner till garaget och tog min cykel och åkte till alex. När jag hade varit vid henne åkte vi till Rebecca och sen till stan var vi var i 5 timmar :D Det var jätte roligt jag köpte en sandwich på redfellas it's all greek to me och alex köpte en med mozarella, tomat och basilika. Rebecca ville inte ha en sandwich så hon tog en kanelbulle typ på espresso hpuse där satt vi och åt och efter det gick vi olika ställen. Det finns en amerikansk store var det bara finns Amerikansk mat bara inget svenskt bara sånt typiskt amerikanska saker. Där köpte jag först coca cola zero vanilla det fanns coca cola cherry men den e inte så god tror jag och alla möjliga amerikanska dricker men efter jag hade druckit den och vi skulle hem köpte jag 2 coca cola vanilla som inte var zero som jag inte hade sett, Wonka Nerds Strawberry and grape och Jelly beans. Kommer bilder när jag skrivit klart eller i morgon. Efter det cyklade jag och alex hem till henne för Rebecca har en annan väg hem än vad vi har men vi cyklade en bit tillsammans innan hons kulle svänga. När vi var hemma vid henne kollade vi på dubbelliv och bara chillade. Vi beställde biljetter till jag saknar dig kl: 16:00. När klockan var halv 6 körde hennes mamma oss till entre var vi gick upp och tog ut biljetterna. Vi köpte vatten och efter det släppde dem in. Jag saknar dig är jätte bra men sorglig men också rolig. Rekommenderar den, ni kan ju se trailern på youtube men kan lägga ut den här tror jag gör det iallafal länken för jag vet ännu inte hur man gör om man vill ha en video direkt till bloggen har inte hunnit frågat Elin eller Linnea eller jag glömde när jag va med Linnea för inte så länge sen vad dum jag är XD Just nu siter jag vid pappas vita mac book medans jag dricker coca cola vanilla och lyssnar på musik och e inne på fb och kollar runt på olika saker spelar spel på spela.se för jag har inget annat att göra x3 x)
Nu kommer det lite bilder från idag så luta er bak och njut XD
<-- alex <33
<-- Rebecca :DD
<-- Ja och alex =)) <3
<-- Oss igen xd
<-- När bild lol
<-- Flumm druckit för mkt coca cola vanilla
<-- mee alex tog bilden så den e suddig alex tar alltid suddiga bilder xP
<-- svårt att ta fotot för ja kunde inte ta det uppe ifrån men det e ljus eller va det heter
<-- så stog det det var mot bröstcancer men ni kan läsa
<-- den goa coca cola vanilla första gången jag smakade coca cola vanilla idag tänkte att jag skulle smaka när jag såg dem i den amerikanska affären, det var bra om ni inte har smakat den och hittar den i en affär köp den lovar gooood!! 8))
<-- wonka =))
<-- var helt ful förut men har ätit alla typ har 3 kvar XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0