Dr. Bieber

Tja alla.
Sry att jag inte har skrivit på länge mend et har varit tekniskt fel på min data så jag har inte kunnat komma in på bloggen :(( Men nu funkard et igen tycker det e konstigt att det inte funkade och nu plötsligt funkar det?? Aja skit i det nu.
Idag vaknade jag av att mamma pratade XD Jag läste lite i pojken som kallades det innan jag gick ner. Det handlar om en pojke som heter David och han som skriver boken e han i berättelsen så han berättar om sin barndom. När Dave Pelzer vid tolv års åldern omhändertogs av myndigheternna uppdagades en skakande historia. Sedan fyra års ålder hade han vanvårdats och systematiskt misshandlats av sin psykiskt sjuka mor. Dave isolerades successivt från sin pappa och sina bröder. Han behandlades sämre än en hund och många gånger önskade han att han skulle dö. Idag är Dave vuxen. Med beundrandsvärt mod lyckades han inte bara överleva sin fasanfulla barndom utan också skapa ett tryggt och meningsfullt liv. Det här är han egen berättelse. Så står det på baksidan av boken och det finns 2 andra böcker om när han flyr och den andra vet jag inte men när han flyr är 2:an. Har inte hunnit läsa så myycket mend en är jätet hemsk. Efter det gick jag ner och åt en macka och efter det gick jag upp och klädde på mig och satt vid datan ett tag. Efter det åkte vi till Pildamnsparken var vi gick runt och nu är jag hemma och har nyss ätit curry nudlar =)) <3 E Justin Bieber fan eller nej Beliber =)) Så jag ska lägag upp bilder på honom och visa med Selena Gomez när de va på Hawaii och nåra andra kopiera nt ni får fråga först kan se om ni har kopierat!! =) <33 Och en låt som heter Dr.Bieber http://www.youtube.com/watch?v=N1ItsVm6Dik
Justin och Selena
sööt som ***
<-- Hawaii
läger också ut nåra roliga bilder.
<-- oscars galan tror jag
<-- Justin och Usher
<-- hans körkort kul att ha bild på XD
<-- trodde att det var en film XD
Nu har jag lagt in ganska många bilder men jag la inte in alla för jag tänkte på att ni kanskeinte ville se??
QUESTION: Gillar du/ni Justin Bieber? Om ni inte gör vrf?
Ha det jätte bar då kommer det ett till senare eller i morgon <33 // malou :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0