Jelly Beans

Halloj alla söta körsbär
Just nu sitter jag och äter jelly beans =) Var i stan i lördags så jag köpte jelly beans och några mer saker.  Idag har det varit en helt normal skol dag men det regnade hela dagen :(( Dumma väder!! Jo på matte lektionen hade Jesper tagit Hannas suddi som alex, Dennis och jag försökte få tillbaks på lunch rasten så vi jagade honom XD Och tillslut putade jag in den under en sån metallsak lätt så jag skulle kunna ta ut den igen. Det kunde jag men Hanna var påväg till rektorn så jag sprang efter blev smutsig XD Var också vid kuratorn med Wendla, alex, Dennis för vi skulle prata om en sak som jag inte får säga. Efter det slutade vi =)) Så alex skjutsade mig till A-S och Isabelle som stog och väntade i regnet vi gick och tog bussen hem. Vi gick upp till pappas lägenhet tog pengar som vi hade fått 70 kr och gick ner till en jätet bra affär var man kan få jätte goda sallader, mackor och sånt. Köpte kyckling och bacon sallad till A-S för hon ska nån stanns med hennes klass i morgon. Efter det gick jag med med Honey och nu sitter jag och kollar runt på bloggar som vanligt ;)
QUESTION: Hur var det i skolan idag?? Hände det något roligt?? :DD
Ha det jätet bra då ses vi snart igen elr ja om nåra timmar när jag kanske skriver ett till inlägg adios amigos ;) <3 // malou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0